inicio
novas
convocatórias
documentos
contacto
Causa Galiza recupera a sua condiçom de organizaçom política legal após um ano de denúncia e solidariedades
Causa Galiza recupera a condiçom de organizaçom política legal a todos os efeitos. A decisom adota-a o juíz da Audiencia Nacional Eloy Velasco Núñez, que em outubro de 2015 decretara a “suspensom de atividades” da formaçom independentista. O auto de Velasco supom a plena rehabilitaçom legal da Organizaçom e a desmontagem parcial do operativo político, policial, mediático e judicial que derivou na sua ilegalizaçom de facto após tipificá-la como parte dum “entramado terrorista”.

 

 

 

Causa Galiza celebra o Dia da Galiza Combatente mais um ano
Causa Galiza dedica a celebraçom do Dia da Galiza Combatente 2015 ao recordatório e posta em valor das experiências políticas e organizativas do independentismo galego na década de 80, que iluminárom já daquela umha via de desenvolvimento para o nosso projeto nacional alternativa à enquadrada na gestom da administraçom colonial e a procura dum inviável encaixe da Galiza no regime e o Estado espanhóis.
Causa Galiza valoriza a celebraçom conjunta do Dia da Pátria em 2015
A Mesa Nacional de Causa Galiza valoriza publicamente com este comunicado o processo que levou à recente celebraçom conjunta do dia nacional por parte dum amplo espectro de organizaçons políticas, sindicais, sociais e individualidades, assim como da convocatória, a mobilizaçom e a resposta popular dada:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

110 Dia da Galiza Combatente - Causa Galiza organiza palestra em Vigo no CS Revolta.
O vindeiro 9 de outubro, sexta-feira, às 20:00 no CS. Revolta, Causa Galiza organiza umha palestra enmarcada na campanha deste ano para o dia da Galiza Combatente, baixo a legenda "Anos 80 umha década de luita independentista". Na palestra interviram: Antóm Arias Curto (ex-membro do L.A.R.) Luisa Cuevas Raposo ( ex-membro das X.U.G.A.S.) e Xavi Sanches Paços (Politólogo).
110 Dia da Galiza Combatente - Causa Galiza organiza palestra em Noia no CS Harar.
O vindeiro 9 de outubro, sexta-feira, às 20:30 no CS. Harar, Causa Galiza organiza umha palestra enmarcada na campanha deste ano para o dia da Galiza Combatente, baixo a legenda "Anos 80 umha década de luita independentista". Na palestra intervirá: Joám Peres (Membro da Mesa Nacional de Causa Galiza).

 

 

 

 

 

 


  

 

 

 

PRIMEIRO, A INDEPENDÊNCIA NACIONAL 

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.

 

 

SOMOS SOCIALISTAS

 Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.

 

 

AUTO-ORGANIZAÇOM POPULAR

 Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.