CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
 
Agências informativas e meios distribuem maciçamente baçófia informativa contra o independentismo
A prática totalidade dos meios de propaganda espanhóis e galegos difundem hoje, em distintas versons, umha informaçom policial inverificável e isenta de qualquer prova para criminalizar o independentismo galego.
 
Causa Galiza ante as Eleiçons Europeias 2014
O Povo Galego assistirá a um processo eleitoral à Eurocâmara no 25 de maio. Da organizaçom independentista e socialista Causa Galiza, que nom concorre com alternativa própria a esta cita, queremos estender quatro reflexons a respeito do 25-M:
 
Henrique Torres, o nosso novo porta-voz nacional, responde umha extensa entrevista
Nesta semana, Henrique Torres, foi eleito pola nossa Assembleia Nacional como novo porta-voz nacional de Causa Galiza. Nascido em Ponte Vedra em 1980...
 
Causa Galiza ante as Eleiçons Europeias 2014
O Povo Galego assistirá a um processo eleitoral à Eurocâmara no 25 de maio. Da organizaçom independentista e socialista Causa Galiza, que nom concorre com alternativa própria a esta cita, queremos estender quatro reflexons a respeito do 25-M
 


CONVOCATÓRIAS

 
 

  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.