inicio
novas
comarcal
convocatórias
documentos
contacto
 
 
 CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
Configuramos um “bloco independentista” no 1º de maio viguês
Neste Dia do Internacionalismo Proletário, a nossa organizaçom convocou à conformaçom dum “bloco independentista” na mobilizaçom do 1º de maio à que chamara em Vigo a Confederaçom Intersindical Galega. Dezenas de militantes galegas e galegos participárom neste cortejo de Causa Galiza reclamando a independência nacional, denunciando a condiçom colonial do nosso país, exigindo "trabalho digno na nossa Terra" e reivindicando a liberdade dos independentistas presos e presas.
 

    
Mártires de Carral recebérom a homenagem independentista onde se batérom até o final
Causa Galiza fijo onte umha singela homenagem aos Mártires de Carral no mosteiro onde resistírom às tropas espanholas do general Gutiérrez de la Concha em 1846. O ato consistiu em duas breves intervençons reproduzidas a continuaçom. Umha, em chave histórica, pondo em valor a significaçom política daqueles acontecimentos pouco conhecidos, e outra, política. Ambas lêrom-as, respetivamente, o companheiro da Mesa Nacional Óscar Gomes e o nosso porta-voz Henrique Torres.
Recordaremos a Revoluçom Galega de 1846 em Sam Martinho Pinário neste 26 de abril
Recuperar a memória é tarefa essencial na construçom do processo independentista. Neste sentido, desde que Causa Galiza se constituiu em 2007 como iniciativa popular soberanista até hoje, como organizaçom política para a liberaçom nacional, a referência da Revoluçom Galega de 1846 estivo sempre presente. Neste ano, seguindo esta breve tradiçom, homenagearemos mais umha vez os mandos, os soldados e a trama popular que, com Antolim Faraldo à cabeça, luitárom contra a Coroa de Espanha para que a Galiza fosse “


 
COMARCAL

Causa Galiza chama a vizinhança de Vigo a paralisar com a mobilizaçom popular as “obras” na rotunda de Coia
Correm tempos de empobrecimento para a maioria, corruçom estrutural e dilapidaçom do dinheiro público. O governo municipal de Vigo, com o seu alcalde Abel Caballero (PSOE) à cabeça, está a dar um novo exemplo neste sentido ordenando a remodelaçom da rotunda situada no bairro de Coia para ubicar nela um dos mais significativos tesouros do património marítimo local de começos do século XX: o barco de pesca industrial Bernardo Alfageme. Após se fazer com ele como património...
CONVOCATÓRIAS

Concentraçons em apoio à República Bolivariana de Venezuela
Causa Galiza anima a participar nas duas concentraçons convocadas esta semana em apoio à República Bolivariana de Venezuela. Quinta-feira, 19 de março, em Compostela - 20:30 horas, Praça do Toural. Sexta-feira, 20 de março, em Vigo - 20:00 horas, consulado da República Bolivariana de Venezuela.
  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.