inicio
novas
comarcal
convocatórias
documentos
contacto
 
 
 CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
Mártires de Carral recebérom a homenagem independentista onde se batérom até o final
Causa Galiza fijo onte umha singela homenagem aos Mártires de Carral no mosteiro onde resistírom às tropas espanholas do general Gutiérrez de la Concha em 1846. O ato consistiu em duas breves intervençons reproduzidas a continuaçom. Umha, em chave histórica, pondo em valor a significaçom política daqueles acontecimentos pouco conhecidos, e outra, política. Ambas lêrom-as, respetivamente, o companheiro da Mesa Nacional Óscar Gomes e o nosso porta-voz Henrique Torres.
 

    
Recordaremos a Revoluçom Galega de 1846 em Sam Martinho Pinário neste 26 de abril
Recuperar a memória é tarefa essencial na construçom do processo independentista. Neste sentido, desde que Causa Galiza se constituiu em 2007 como iniciativa popular soberanista até hoje, como organizaçom política para a liberaçom nacional, a referência da Revoluçom Galega de 1846 estivo sempre presente. Neste ano, seguindo esta breve tradiçom, homenagearemos mais umha vez os mandos, os soldados e a trama popular que, com Antolim Faraldo à cabeça, luitárom contra a Coroa de Espanha para que a Galiza fosse “
Causa Galiza rechaça a presença na Galiza do repressor franquista Rodolfo Martín Villa e exige a sua extradiçom à Argentina
Rodolfo Martín Villa, ex dirigente do Movimiento Nacional e Ministro de Interior nos anos duros da Transición Española sobre o que pesa umha ordem internacional de detençom por crimes de lesa humanidade cursada por um tribunal argentino, foi convidado polo Concelho das Pontes de Garcia Rodrigues, com maioria absoluta do PSOE, para participar em 18 de abril numha palestra sobre o citado período histórico.


 
COMARCAL

Causa Galiza chama a vizinhança de Vigo a paralisar com a mobilizaçom popular as “obras” na rotunda de Coia
Correm tempos de empobrecimento para a maioria, corruçom estrutural e dilapidaçom do dinheiro público. O governo municipal de Vigo, com o seu alcalde Abel Caballero (PSOE) à cabeça, está a dar um novo exemplo neste sentido ordenando a remodelaçom da rotunda situada no bairro de Coia para ubicar nela um dos mais significativos tesouros do património marítimo local de começos do século XX: o barco de pesca industrial Bernardo Alfageme. Após se fazer com ele como património...
CONVOCATÓRIAS

Concentraçons em apoio à República Bolivariana de Venezuela
Causa Galiza anima a participar nas duas concentraçons convocadas esta semana em apoio à República Bolivariana de Venezuela. Quinta-feira, 19 de março, em Compostela - 20:30 horas, Praça do Toural. Sexta-feira, 20 de março, em Vigo - 20:00 horas, consulado da República Bolivariana de Venezuela.
  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.