inicio
novas
comarcal
convocatórias
contacto
Causa Galiza valoriza com luzes e sombras a celebraçom conjunta do Dia da Pátria em 2015
A Mesa Nacional de Causa Galiza valoriza publicamente com este comunicado o processo que levou à recente celebraçom conjunta do dia nacional por parte dum amplo espectro de organizaçons políticas, sindicais, sociais e individualidades, assim como da convocatória, a mobilizaçom e a resposta popular dada.

 

 

 

Causa Galiza participa no ato de homenagem a Moncho Reboiras em Ferrol
Neste 12 de agosto cumpre-se o 40º aniversário do assassinato em Ferrol do dirigente da UPG José Ramom Reboiras Noia a maos de agentes da Brigada Político-Social fascista. A vaga repressiva lançada na altura sobre a UPG pretendia descabeçar a organizaçom num momento de fortalecimento, eliminar o seu dirigente mais qualificado e versátil e condicionar a posiçom nacionalista perante o imediato processo de reforma cosmética daquel regime que hoje conhecemos como Transición Española.
Animamos o povo galego a participar na consecuçom do ‘Objetivo Estrasburgo’
A Audiencia Nacional julgou em 2013 as independentistas galegas Maria Osório, Eduardo Vigo, Teto Rodrigues e Antom Santos acusando-os de “integraçom em banda armada”. A sentença ditada semanas após assentava por primeira vez a tese defendida desde 2005 por aparatos repressivos como a Guardia Civil sobre a existência dumha organizaçom armada independentista a operar na Galiza. Aliás, reproduzindo o paradigma já aplicado em Euskal Herria abria as portas para o tratamento penal de exceçom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Causa Galiza chama a vizinhança de Vigo a paralisar com a mobilizaçom popular as “obras” na rotunda de Coia
Correm tempos de empobrecimento para a maioria, corruçom estrutural e dilapidaçom do dinheiro público. O governo municipal de Vigo, com o seu alcalde Abel Caballero (PSOE) à cabeça, está a dar um novo exemplo neste sentido ordenando a remodelaçom da rotunda situada no bairro de Coia para ubicar nela um dos mais significativos tesouros do património marítimo local de começos do século XX: o barco de pesca industrial Bernardo Alfageme. Após se fazer com ele como património...
Causa Galiza chama a participar na próxima mobilizaçom contra as touradas em Ponte Vedra
A plataforma Touradas fora de Ponte Vedra convoca umha nova mobilizaçom para exigir a eliminaçom da tauromáquia do programa festivo estival da cidade do Leres e o fim dos apoios institucionais que ainda ficam à celebraçom desta atividade fundamentada na tortura sádica de animais. Nestes momentos, a Deputaçom de Ponte Vedra já retirou os subsídios ao lobby taurino. Agora, rematar através da pressom social com o convénio que o Concelho mantém com os empresários proprietários da praça de touros.

 

 

 

 

 

 


  

 

 

 

PRIMEIRO, A INDEPENDÊNCIA NACIONAL 

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.

 

 

SOMOS SOCIALISTAS

 Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.

 

 

AUTO-ORGANIZAÇOM POPULAR

 Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.