Inicio
novas
convocatórias
multimédia
contacto
 
 
 CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
 
Causa Galiza assina o manifesto unitário independentista "Viva a Pátria Galega!"
Causa Galiza assinou nesta semana o manifesto apoiado por diversos agentes sociais, sindicais e políticos nacionalistas e independentistas galegos em que se incide na necessidade da soberania e a independência nacional como soluçom e estratégia de luita popular.
 
Causa Galiza ultima o seu programa de atos reivindicativos e lúdicos para o Dia da Pátria
Causa Galiza convoca neste Dia da Pátria a mobilizaçom independentista anual por oitavo ano consecutivo. A decisom toma-se logo de se frustrarem as tentativas desenvolvidas para todos os agentes políticos nacionalistas e independentistas...
 
Causa Galiza convoca a saír para a rua pola independência nacional neste Dia da Pátria
Causa Galiza convoca neste Dia da Pátria a mobilizaçom independentista anual por oitavo ano consecutivo. A decisom toma-se logo de se frustrarem as tentativas desenvolvidas para todos os agentes políticos nacionalistas...
 
Anexamos a comunicaçom política lida polo nosso porta-voz nacional neste Dia da Pátria
Causa Galiza rematou a 95º celebraçom do nosso dia nacional com umha concentraçom na Praça do Pam da capital galega. Ali, o nosso companheiro e Porta-voz Nacional Henrique Torres leu a comunicaçom acordada pola Mesa Nacional de Causa Galiza para a ocasiom. Anexamos esta comunicaçom na íntegra para o seu conhecimento polas pessoas interessadas.
 


CONVOCATÓRIAS

 
I Romaria Popular
25 de julho a partir das 15:00 no parque de Lasalhe. Bono para jantar 6€. Há opçom vegana
 
Dia da Pátria 2014
Manifestaçom com saída à 13:00 desde a Alameda de Compostela I Romaria Popular às 15:00 no parque de Lasalhe
 
 

  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.