Inicio
novas
convocatórias
multimédia
contacto
 
 
 CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
 
“Temos que levantar a futura organizaçom de massas do independentismo”, afirma Quique Torres do Dia da Galiza Combatente
Neste sábado 40 pessoas concentramo-nos no outeiro de Santa Susana, na Alameda de Compostela, para celebrarmos o Dia da Galiza Combatente. Por se tratar da primeira vez que o convocava Causa Galiza, foi dedicado aos militantes do EGPGC Lola Castro Lamas Mariana e Jose Vilar Regueiro Marcos, caíd@s em 1990 num operativo do Exército Guerrilheiro contra os negócios do narcotráfico na Galiza. O ato decorreu sob vigiláncia policial.
 
Causa Galiza celebrará o Dia da Galiza Combatente no outeiro de Santa Susana
A nossa organizaçom celebrará o Dia da Galiza Combatente 2014 homenageando @s independentistas galeg@s e militantes do EGPGC, Lola Castro Lamas e José Vilar Regueiro, Mariana e Marcos, polos seus nomes na clandestinidade, que falecérom em Compostela em 1990 no decurso dumha cadeia de açons desenvolvida pola organizaçom armada galega contra os negócios do narcotráfico no país.
 
Causa Galiza inicia um proceso interno de debate sobre a açom municipal independentista
O horizonte Municipais 2015 é a escusa para o início dum debate interno aberto a independentistas sem filiaçom em que fixaremos a posiçom da nossa Organizaçom sobre esta convocatória eleitoral, assim como, com perspetiva mais ampla, a significaçom que outorgamos ao trabalho municipal independentista e o seu desenvolvimento futuro. O processo começou nesta passada fim-de-semana com a aprovaçom por parte da Mesa Nacional do documento-base de debate.
 

    
CONVOCATÓRIAS

 
I Romaria Popular
25 de julho a partir das 15:00 no parque de Lasalhe. Bono para jantar 6€. Há opçom vegana
 
  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.