Inicio
novas
comarcal
convocatórias
contacto
 
 
 CAUSA GALIZA   |  Organizaçom política independentista e socialista galega
 
 
Causa Galiza anima a participar na ‘IX Marcha às Cadeias’ para exigir a repatriaçom dos presos e presas independentistas galegos
Celebra­se neste 17 de janeiro a IX Marcha às Cadeias que convoca a associaçom de familiares e amigos de presos e presas independentistas galegas Que voltem para a Casa! Causa Galiza chama a sociedade galega a participar nesta mobilizaçom anual...
 
Causa Galiza assina umha declaraçom conjunta com sete organizaçons galegas no 36º aniversário da Constituiçom espanhola.
A nossa organizaçom fai pública nesta tarde umha declaraçom conjunta com mais sete organizaçons políticas, estudantis, feministas, anti-repressivas e juvenis com motivo do 36º aniversário do referéndum em que, em 1978, a maioria social deste país dava as costas...
 
Causa Galiza denuncia a construçom dumha variante da N-550 ao seu passo por Valga e Ponte Cessures
A política colonial de infraestruturas do Estado espanhol na Galiza volve à cerna da conflituosidade. A vizinhança de Valga e Ponte Cessures denuncia que o Ministerio de Fomento aprovou em 30 de dezembro a construçom dumha variante da N-550 ao seu passo por ambas vilas que supom a destruiçom de várias hetares de monte arvorado e a demoliçom de dezenas de vivendas construídas no seu dia com duro esforço económico por parte das famílias da comarca. 
 

    


 
COMARCAL

 
Causa Galiza chama a vizinhança de Vigo a paralisar com a mobilizaçom popular as “obras” na rotunda de Coia
Correm tempos de empobrecimento para a maioria, corruçom estrutural e dilapidaçom do dinheiro público. O governo municipal de Vigo, com o seu alcalde Abel Caballero (PSOE) à cabeça, está a dar um novo exemplo neste sentido ordenando a remodelaçom da rotunda situada no bairro de Coia para ubicar nela um dos mais significativos tesouros do património marítimo local de começos do século XX: o barco de pesca industrial Bernardo Alfageme. Após se fazer com ele como património, o barco foi conservado com a intençom de convertê-lo num museu flotante ou peça museística para visita e promoçom do património cultural e industrial marítimo.
CONVOCATÓRIAS

 
Galiza em pé pola independência. Concentraçom diante do Parlamento Autonómico
  




Primeiro, a independência nacional

Necessitamos com urgência ser umha naçom livre e constituir o nosso próprio Estado ao serviço da maioria social. A rutura com Espanha é chave e inicia-se agora. É umha questom de dignidade coletiva. É a ponte que nos permtirá transitar face um novo modelo sócio-económico no nosso país.




Somos socialistas

Luitamos dia após dia em defesa da classe trabalhadora e das classes populares galegas para construir o socialismo na Galiza. Um socialismo que supere o patriarcado e a opressom das mulheres polos homes. Um socialismo identitário. Um socialismo fundamentado nos órganos de poder popular construidos no processo de liberaçom nacional.




Auto-organizaçom popular

Avançarmos face o horizonte da independência nacional e o socialismo exige preparar-se para umha luita complexa e estarmos dispostas para enfrentar as resistências que oporá a oligarquia espanhola. O conflito de projetos políticos é umha parte, inevitável, deste caminho que as e os independentistas galegos denominamos processo de liberaçom nacional e social.