novasCausa Galiza assina umha declaraçom conjunta com sete organizaçons galegas no 36º aniversário da Constituiçom espanhola.
Causa Galiza assina umha declaraçom conjunta com sete organizaçons galegas no 36º aniversário da Constituiçom espanhola
A nossa organizaçom fai pública nesta tarde umha declaraçom conjunta com mais sete organizaçons políticas, estudantis, feministas, anti-repressivas e juvenis com motivo do 36º aniversário do referéndum em que, em 1978, a maioria social deste país dava as costas ao texto constitucional do regime pós-franquista. Agir, Briga, Ceivar, Coletivo Nacionalista de Marim, NÓS-Unidade Popular, Mulheres Nacionalistas Galegas e PCPG som as restantes organizaçons referidas.
A declaraçom independentista, que se pode consultar em formato pdf neste web, denuncia o atual regime constitucional, critica qualquer estratégia sócio-política fundada na participaçom numha futura remodelaçom do sistema político colonial e convoca a construir umha estratégia efetiva face a independência nacional, por considerarem os assinantes que esta é a única via possível para materializar o projeto nacional galego e conquistar soluçons para as problemáticas sócio-económicas da sociedade galega.
novasCausa Galiza assina umha declaraçom conjunta com sete organizaçons galegas no 36º aniversário da Constituiçom espanhola.
|