Causa Galiza anima a participar na ‘IX Marcha às Cadeias’ para exigir a repatriaçom dos presos e presas independentistas galegos

 

Celebra-se neste 17 de janeiro a IX Marcha às Cadeias que convoca a associaçom de familiares e amigos de presos e presas independentistas galegas Que voltem para a Casa! Causa Galiza chama a sociedade galega a participar nesta mobilizaçom anual para que o Governo espanhol respeite e cumpra os direitos humanos e constitucionais das e dos militantes presos a começar pola sua transferência imediata para a Galiza.
Pouco podemos dizer sobre a dispersom, o seu caráter ilegal e os seus negativos efeitos que nom se repetisse já em distintos ámbitos. No entanto, incidiremos ainda em duas questons: primeira, a importáncia de seguir a alargar a base social, sindical e política comprometida nesta reivindicaçom bloqueada por decisons político-repressivas do Governo espanhol e, segunda, a necessidade de multiplicar em 2015 as pressons para a repatriaçom dos presos e presas independentistas.

Anexamos nesta ligaçom os horários, locais de saída e percorridos dos autocarros que se deslocarám a Espanha nesta fim-de-semana para reclamar perante os muros dos cárceres o fim da dispersom e convidamos a militáncia galega, por cima de filiaçons, e o povo em geral, a reforçar em 2015 a luita pola repatriaçom.