Militantes de Causa Galiza som acossados pola Polícia espanhola em Ferrol

  A pressom policial fai parte inseparável do dia após dia de dezenas de pessoas que militam no independentismo galego. Nesta ocasiom, a acossa produziu-se na passada sexta-feira em Ferrol quando três militantes de Causa Galiza que se dirigiam de carro pola avenida de Esteiro a umha assembleia fôrom “inteceptados” seletivamente por duas patrulhas Z da Polícia espanhola.

 Após a paragem obrigatória, os agentes solicitárom a identificaçom aos três independentistas “por motivos rotineiros”, registárom atentamente o carro, as pertenças pessoais dos militantes, perguntárom pola presença de bandeiras da pátria e tomárom nota do texto dumha faixa que transportavam no maleteiro. O operativo durou 20 min. chamando a atençom de dezenas de vizinhas e vizinhos que a essa hora transitavam pola zona.

  Nom é a primeira vez que isto acontece, nem com segurança será a última, mas a acossa policial e as atuaçons violentas pontuais –com o seu regueiro de sançons económicas e juízos posteriores- sistematizam-se nos últimos tempos na comarca de Trasancos. De Causa Galiza, apenas queremos aproveitar esta incidência menor para denunciar o estado de exceçom de baixa intensidade que suportamos e animar a continuar no desenvolvimento da intervençom política independentista.