Causa Galiza participa no ato de homenagem a Moncho Reboiras em Ferrol no 40º aniversário do seu assassinato pola Polícia espanhola

 Neste 12 de agosto é o 40º aniversário do assassinato em Ferrol do dirigente da UPG José Ramom Reboiras Noia a maos de agentes da Brigada Político-Social fascista. A vaga repressiva lançada na altura sobre a UPG pretendia descabeçar a organizaçom num momento de fortalecimento, eliminar o seu dirigente mais qualificado e versátil e condicionar a posiçom nacionalista perante o imediato processo de reforma cosmética daquel regime que hoje conhecemos como Transición Española.

  Causa Galiza renderá homenagem neste 12 de agosto em Ferrol à figura histórica de quem desenhara um esquema integral de conflito com o Estado espanhol para alcançar a liberaçom nacional, à vez que participava ativamente em todas as frentes deste conflito –político, sindical, cultural, estudantil, militar, etc.-. O ato organizado pola Comissom Moncho Reboiras celebrará-se nos dias 11 e 12 de agosto e constará das atividades que se resenham a continuaçom. A nossa organizaçom chama @s independentistas galeg@s a nutrirdes com a vossa presença esta posta ao dia da nossa memória coletiva.

11 de agosto

Atenéu Ferrolano 20:00 h.

Palestra ‘Moncho Reboiras: semente de vencer’ com Eliseo Fernandes, historiador; Inácio Hernando, militante da UPG e da Frente Militar junto a Moncho Reboiras, e Joám Lopes, militante independentista.

12 de agosto

Bairro da Madalena 10:30 h.

Elaboraçom de mural coletivo

Rua da Terra, 27 20:30 h.

Homenagem ao Patriota Galego

Intervençom de Lara Soto em representaçom da Comissom

Intervençons poéticas de Miguel ‘Vento de Trasancos’, Pim Patinho e Ramiro Vidal

Oferenda floral

Fundaçom Artábria 21:30 h.

Grelhada Popular