Causa Galiza ultima o seu programa de atos reivindicativos e lúdicos para o Dia da Pátria


A campanha do Dia da Pátria é o repto mais importante assumido por Causa Galiza desde a nossa constituiçom em março como organizaçom política independentista. No entanto, mais do que dificuldade, esta campanha é umha oportunidade para tensionar a Organizaçom, ativar as redes de simpatias e afinidades e ganhar referencialidade para um projeto político que, embora modesto, hoje, tem a decisom de ganhar músculo político e organizativo e referencialidade.

Assim, nesta linha de trabalho, Causa Galiza convocou no Dia da Pátria 2014 umha mobilizaçom que parte às 13:00 h. da Alameda de Compostela após serem inviáveis tanto a opçom A que propugemos –confluência de todo o soberanismo numha manifestaçom única- como a opçom B –mobilizaçom conjunta das organizaçons políticas independentistas galegas existentes à margem do BNG-. Além da jornada de luita, celebraremos a I Romaria Popular do Dia da Pátria no parque de Lasalhe.


Mobilizaçom independentista


Causa Galiza convoca este 25-J sob a legenda Para vivermos com dignidade no nosso país. Independência, procurando evidenciar que a transformaçom do modelo sócio-económico que padecem as classes populares galegas é inviável sem transitarmos, previamente, pola alfândega obrigada da soberania política. Soberania que só é materizalizável na constituiçom dum Estado próprio e a rutura definitiva de ligaçons com o projeto nacional espanhol.


A mobilizaçom partirá da Alameda compostelana, percorrendo as ruas Senra, Doutor Teixeiro, Hórreo e entrando à Zona Velha de Compostela pola Porta da Mámoa. A continuaçom, Orfas, Maçarelos, Perguntoiro e Praça do Pam, onde celebraremos o ato de remate da manifestaçom independentista com várias comunicaçons entre as que figuram a da plataforma de familiares e amig@s dos presos e presas independentistas galegas Que Voltem para a Casa!


Bandeiras e presos


A Mesa Nacional de Causa fijo recomendou às assembleias comarcais abertas que estamos a celebrar no País para que se acoda à mobilizaçom com dezenas de bandeiras da nossa Pátria numha jornada em que o Estado pratica a provocaçom com a presença do rei de Espanha no nosso País. Esta recomendaçom é extensiva, naturalmente, a todas as pessoas que tedes projetado participar na comitiva independentista.


Junta à presença da nossa simbologia nacional, o ato de Causa Galiza também terá umha presença privilegiada para as e os militantes galegos que nom podem participar no Dia da Pátria devido à repressom. Familiares e pessoas próximas das presas e presos independentistas levarám num lugar referencial na manifestaçom as imagens das retaliadas e retaliados.


Romaria Popular


À jornada de luita seguirá o espaço do lezer, a confraternizaçom e a distensom. Causa Galiza, logo de oito anos convocando o Dia da Pátria sob distintos formatos e cenários políticos, convida a militáncia independentista galega para participar na I Romaria Popular que estamos a ultimar nestes dias. Jantar a preços económicos, exposiçom de material, música e, sobretodo, um ponto de encontro de final de curso político e de acumulaçom de forças para o que aginha já se inicia.

Viva o Dia da Pátria!


Viva Galiza ceive!


Denantes mortos que escravos e escravas!